I'm walking in the light!

Wednesday, November 15, 2006

Noen som gleder seg til vinter??


I det siste har jeg begynt å glede meg veldig til vinteren! Det er ikke på grunn av at butikkene har solgt kakemenn og julebrus i en måned allerede, noe som jeg i grunnen synes er litt dumt (men spiser likevel - det er jo så godt!!! Visste du at det er i de første ukene de selger kakemenn, de selger mest i hele "juleperioden"...).
Men det skal bli helt topp å være ute i Guds frie natur, når han har malt den i hvitt! Gå lange turer på ski, spise kvikk-lunsj og appelsiner, bruke vottene jeg alltid, jeg sier alltid, får til jul og puste inn frisk og kald vinterluft. Det skal bli helt herlig!!! Og det skal bli helt knall å suse ned på mine twintip-ski. Ja, jeg har faktisk det, selv om noen synes det er veldig morsomt og aldri hadde trodd det ;) Lange dager i bakken på Hovden og Bavallen (skibakken på Voss) kommer til å bli helt konge! Ellers håper jeg det blir like kaldt det var i romjula ifjor, da det var is på de fleste vannene rundt om i Kristiansand! Det var utrolig artig å få gått en del på skøyter igjen...
Nei, vinter skal bli fint... Håper virkelig det kommer like mye snø som ifjor, hehe... en skikkelig vinter!!!!

1 Comments:

  • At 4:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Veldig enig Therese! satser på mange slike turer (som f.eks fra hytta til trine på bildet) i løpet av vinteren! og ikke minst credoturen i vinterferien:D den bilr konge!! gleder meg igrunnen veldig jeg!

     

Post a Comment

<< Home