I'm walking in the light!

Monday, July 09, 2007

Neste år...

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har hatt så veldig dårlig samvittiget for at jeg ikke har fått blogget på en ganske så lang tid. Og selv om jeg nå sitter og skriver en ny post og egentlig burde love å følge opp bloggen mer, så vet jeg at det skal en del til før det blir en realitet... Derfor vil jeg ikke (slik at jeg ikke vil komme til å bryte noen løfter) love noe som helst, men mine få lesere kan heller få seg en hyggelig overraskelse når det da kommer en ny post :)

Siden forrige blogg har det skjedd mye; russetiden er ferdig, eksamene er unnagjort, det er blitt sommerferie, jeg har allerede klart å få med meg en ukeslang tur til Hellas, nærmere sagt Parga (som jeg anbefaler på det sterkeste!) og jeg har begynt å jobbe. Resten av sommerferien vil gå til dette ene formålet: tjene penger! Det er ikke særlig gøy, men det må til for at jeg skal kunne gjøre det jeg så gjerne vil til høsten, nemlig gå på DTS i Skien!!!

Det tror og håper jeg skal bli en opplevelse for livet.

5 Comments:

  • At 4:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    DTS virker dønn bra... Tror du får et bra år!

    Lykke til og Gud Velsigne deg...

     
  • At 5:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Æ håper også det :) Gleder meg veldig!!!!

     
  • At 11:15 PM, Blogger Katrine said…

    Hei hå! Har du det fint? Vi må finne på noe en dag! Er så lenge siden..

    Gud velsigne deg!

     
  • At 3:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    heihei! koselig å lese på bloggen din, når du av og til oppdaterer ;-). Lykke til på DTS!!! når begynner du forresten?

     
  • At 9:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Til Katrine: det er sant... vi må finne på noe snart :)

    Til Ida: jeg begynner 19 september

     

Post a Comment

<< Home